hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان استان ایلام گزارش نشده است

هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان استان ایلام گزارش نشده است

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان ایلام گزارش نشده است.
زهرا همتی با اشاره به وضعیت  قرمز حاکم بر استان ایلام از بُعد شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: شرایط حساس نگهداری سالمندان در مراکز نگهداری سالمندان در استان ایلام، ما را برآن داشت تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه سالمندان تحت پوشش و مستقر در مراکز نگهداری سالمندان را از این وضع به سلامت عبور کنند.
همتی درباره میزان ابتلا در مراکز نگهداری بیماران روانی گفت: در مرکز نگهداری بیماران روانی 3 مورد ابتلا به کرونا ویروس وجود داشته است که با انجام اقدامات قرتطینه و ارائه خدمات درمانی وضعیت آنان بهبود یافته است.
وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی به معلولان کرونایی تحت پوشش بهزیستی گفت: معلولان تحت پوشش بهزیستی ایلام که به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند، از تمام خدمات حمایتی بهزیستی برخوردار بوده‌اند.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام در ادامه یادآور شد:  در تمام  مراکز بهزیستی استان ایلام، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال بوده و مشکل خاصی متوجه  ساکنان این مراکز نبوده است.
همتی؛ با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اختیار تمام مراکز قرار گرفته، بیان کرد: هیچ کمبودی در زمینه تامین تجهیزات بهداشتی احساس نمی‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد