hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش عظیمی نژاد به ادامه استعفای خود از شهرداری رفسنجان؛ فعلا سکوت

واکنش عظیمی نژاد به ادامه استعفای خود از شهرداری رفسنجان؛ فعلا سکوت

شهردار رفسنجان که چندی پیش به دلیل انچه که خود عنوان کرده یعنی سیاسی کاری ها در رفسنجان، از سمت خود استعفا داده بود، فعلا نسبت به ادامه تصمیم استعفای خود از این سمت سکوت کرده است.
"محمدرضا عظیمی زاده" در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با وجود مخالفت شورای شهر رفسنجان و طوماری که مردم در حمایت از شما پر کرده اند هنوز اصرار به استعفا دارید؟ گفت: ترجیح می دهم سکوت کنم و حرفی در این خصوص فعلا نزنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سکوت شما به معنی ماندن در مسند شهرداری است، اظهار کرد: نه بحث انصراف و نه بحث عدم انصراف است فعلا هیچ صحبتی نمی کنم تا ببینم حکمت خداوند در چیست و آینده چه چیزی پیش می آورد.
شهردار رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا می خواهید با کسی مشورت کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید؟ بیان کرد: خیر.
به گزارش ایسنا شهردار رفسنجان پیش از این در گفت و گو با ایسنا سیاسی کاری ها در رفسنجان را دلیل استعفای خود عنوان کرده و گفته بود: کسانی که به دنبال انتخابات شورای شهر هستند، به دنبال تخریب شورا هستند و شهرداری بخشی از مدیریت شهری است که این درگیری ها به آن آسیب می زند و من هیچ وقت خود را درگیر دعواهای سیاسی نکرده ام.
همچنین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرده بود که در خصوص علت استعفای شهردار رفسنجان هیچ دخالتی نداشته و نخواهد داشت.
براساس این گزارش رییس شورای شهر رفسنجان نیز در گفت و گو با ایسنا تاکید کرده بود: شورا با استعفای شهردار مخالف است و وی باید برگردد، شهردار شهر است و باید محکم به کارش ادامه دهد و کسانی که ایشان را اذیت می کنند کافیست خود را به مردم نشان داده، شفاف حرفشان را بزنند، به هر حال باب گفت و گو باز است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد