hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مشخصات کامل تبلت + Galaxy Tab S7 فاش شد

مشخصات کامل تبلت + Galaxy Tab S7 فاش شد

به تازگی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزار تبلت + Galaxy Tab S7 شرکت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است.
شرکت سامسونگ چند سالی است که به یکی از مدعیان اصلی سازنده گوشی و تبلت‌های هوشمند در جهان تبدیل شده و با محصولات میان رده و بالا رده در بازار توانسته است بخش عمده‌ای از بازار محصولات رایانه‌ای را در اختیار بگیرد. به تازگی نیز برخی از مشخصات و اطلاعات سخت افزاری تبلت جدید این شرکت که + Galaxy Tab S7 نام دارد، در فضای مجازی منتشر شده و این اطلاعات نشان می‌‍دهد که سامسونگ تمرکز خاصی را روی طراحی این تبلت گذاشته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از تبلت + Galaxy Tab S7، این تبلت از پردازنده قدرتمند Snapdragon 865+ SoC استفاده خواهد کرد که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند شبکه 5G را با فرکانس 6GHz در اختیار کاربران قرار دهد. در بخش صفحه نمایش، این تبلت ظاهرا از نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع Super AMOLED استفاده خواهد کرد که رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل در هر اینچ را دارد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.
تبلت + Galaxy Tab S7

استفاده از باتری ۱۰ هزار میلی آمپری در  + Galaxy Tab S7 

این تبلت در کنار استفاده از پرداشگری بسیار قدرتمند از حافظه رم نسبتا بالای ۶ یا ۸ گیگابایتی بهره می‌برد که هر کدام از آن‌ها در یکی از دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی استفاده خواهد شد. نقطه قوت این تبلت نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار به باتری استفاده شده در آن مربوط می‌شود و ظاهرا شرکت سامسونگ در این تبلت از باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.
برای شارژ این بازی بسیار بزرگ نیز سامسونگ از یک شارژر ۴۵ واتی استفاده کرده است که از استاندارد USB PD بهره می‌برد و توانایی شارژ سریع تبلت را خواهد داشت. در بخش دوربین نیز باید گفت که این تبلت در پست خود از دو لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین جلوی این تبلت نیز لنزی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که تصاویر قابل قبولی را به ثبت می‌رساند. سامسونگ در این تبلت از سیسم عامل اندروید ۱۰ استفاده کرده است که از رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد