hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت

اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک با 70 درصد تخفیف در غرفه‌های بازیافت سطح شهر خبر داد.                                    
به گزارش رویداد ایران_قم،سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، اظهار کرد: پیش از این طرح‌های متنوعی با محوریت تبادل با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر اجرایی شده است.
  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تبادل پسماند خشک با کتاب، گل، گیاه، لوازم ورزشی، لوازم التحریر و … گفت: این طرح‌ها به صورت دائم و مناسبتی در غرفه‌ها اجرایی و با استقبال مناسبی از سوی شهروندان همراه بوده است.
  میرابراهیمی با بیان اینکه طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در ۱۵ غرفه بازیافت اجرا می‌شود، یادآور شد: غرفه‌های واقع در خیابان باجک، رسالت، نظری ثابت، دروازه ری، کلهری، سعدی، نواب، دورشهر، عماریاسر، رئیس کرمی، چمران، کارگر، جانبازان، کیوانفر و کانال، محل اجرای این طرح می‌باشند.
  وی همچنین خاطرنشان شد: شهروندان با مراجعه به این غرفه‌ها از تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب نیز بهره‌مند می‌شوند.
  به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سازمان در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم در تمام غرفه‌های بازیافت دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد