hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران افتتاح شد

دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران افتتاح شد

با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مدیران اقتصادی استان،  دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چناران افتتاح و به بهره برداری رسید. 

چناران رویداد امروز-مهندس صالح نیا ابتدا با حضور در شرکت فناوران سلامت آریائی آروین تولید کننده انواع لباس های بیمارستانی، پک های کامل اتاق عمل استریل  و آن استریل، لباس های ایزوله ویژه پزشکان و پرستاران مقابله با ویروس منحوس کرونا و ماسک های سه لایه این واحد تولیدی و صنعتی را افتتاح کرد. 

برای راه اندازی این واحد صنعتی که روزانه 140 هزار ماسک سه لایه، 2هزار لباس ایزوله، 10هزار گان، 2 هزار پک جراحی و 2 هزار دست لباس بیمارستانی تولید میکند، 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال 50 نفر بصورت مستقیم نیز فراهم گردیده است.  

معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی و هیأت همراه سپس با حضور در شرکت آپادانا درب توس، این واحد صنعتی را نیزافتتاح کرد. 

با راه اندازی این واحد صنعتی که تولید کننده انواع درب های فلزی محصولات غذائی بسته بندی شده، 30 ملیارد ریال سرمایه گذاری شده که علاوه بر تأمین نیاز 90 درصد نیاز واحدهای صنعتی مواد غذائی خراسان، زمینه اشتغال 12 نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد