hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشکل صدور سند مالکیت کارخانه سبلان‌خودرو "مایوان " بعد از سال‌ها برطرف شد

مشکل صدور سند مالکیت کارخانه سبلان‌خودرو "مایوان " بعد از سال‌ها برطرف شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مشکل چندین ساله صدور سند مالکیت کارخانه سبلان خودرو "مایوان "با ورود جدی کمیته حمایت قضایی دادگستری استان برطرف شد.
ناصر عتباتی صبح امروز در بازدید از کارخانه سبلان خودرو "مایوان" نمین اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکل این واحد صدور سند برای اراضی این شرکت بود که مشکل چندین ساله آن سبب تعلیق و وقفه در تولید و فعالیت این شرکت شده بود.
وی بیان کرد: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر مشکل صدور سند برای 37 هکتار از اراضی این شرکت برطرف شد و اقدامات لازم برای صدور 12 هکتار این شرکت نیز در دستور کار قرار گرف تا پس از بررسی کارشناسی برای این اراضی نیز سند صادر شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه این واحد تولیدی یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی استان و منطقه است گفت: هم اکنون 110 نفر در این در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند که در صورت به‌راه افتادن تمام ظرفیت این کارخانه 250 نفر دیگر نیز می‌توانند در این شرکت مشغول فعالیت باشند.
عتباتی افزود: در سال 98 به 39 پرونده واحدهای تولیدی صنعتی و گردشگری رسیدگی شده و امسال نیز به 12 پرونده مهم در حوزه تولید و اشتغال رسیدگی شده و دستورات قضایی لازم برای رفع مشکلات آن صادر شده است.
 رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان حمایت می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد