hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خداحافظ شاهزاده

خداحافظ شاهزاده

دقيقه ١٦ آن بازي غم‌انگيز مقابل پالرمو. در دور برگشت سري‌آ. وقتي ماركيزيو با مدافع حريف برخورد كرد، همه‌چيز خراب شد. داستان زندگي شاهزاده تورين به دو بخش تقسيم شد. 

دقيقه ١٦ آن بازي غم‌انگيز مقابل پالرمو. در دور برگشت سري‌آ. وقتي ماركيزيو با مدافع حريف برخورد كرد، همه‌چيز خراب شد. داستان زندگي شاهزاده تورين به دو بخش تقسيم شد. قبل از آن برخورد و پاره شدن رباط صليبي و بعدش. هافبك شماره ٨ بيانكونري كه فصل قبل از مصدوميت، ٥٢ بار با لباس تيم محبوبش، تيم هميشه محبوبش، به ميدان رفته بود و در همان فصل مصدوميت هم با ٣٢ بازي، تقريبا تمام ديدارهاي ممكن را به ميدان رفته بود و هر هفته خودش را بيشتر آماده مي‌كرد كه در يورو ٢٠١٦ دوباره با ايتاليا بدرخشد، خيلي زود فهميد بايد با تمام روياهايش خداحافظي كند؛ روياهاي چند ماه آينده‌اش. اما شايد خود او هم اين تصور را نداشت كه قرار است آن مصدوميت تمام فوتبالش را تحت‌تاثير قرار دهد.

هافبك مورد علاقه كونته كه خودش را به آلگري هم تحميل كرده بود، بعد از مصدوميتش هيچگاه نتوانست جايگاه ثابتي در يووه پيدا كند. روند حضور ماركيزيو در يوونتوس، روندي پله پله است كه تا عصر روز ١٧ آوريل ٢٠١٦ كاملا صعودي پيش مي‌رفت. ماركيزيو از اولين حضورش در تركيب بانوي پير، هر فصل به تعداد حضورش افزوده بود، اما بعد از مصدوميتش اين روند رو به افول رفت و هر فصل كمتر و كمتر شد. ماركيزيو در اولين فصل بعد از مصدوميتش ٢٩ بار به ميدان رفت و فصل قبل تنها ٢٠ بار فرصت بازي پيدا كرد. همه‌چيز مشخص بود. ديگر در تورين احتياجي به شاهزاده نيست.

بازيكني كه ابتداي حضورش در تيم اول يوونتوس همزمان شد با ماجراي كالچوپولي و از دست رفتن افتخارات و سقوط به دسته پايين‌تر، از همان زمان نشان داد براي ماندن آمده. ماركيزيو تمام دوران فوتبالش را در تورين سپري كرد و تنها يك فصل به صورت قرضي رفت فلورانس و به تيم امپولي پيوست. كلوديوي جوان كه هنوز هم دل‌پيرو را اسطوره خودش مي‌داند، زماني كه يوونتوس راهي سري‌ B شد، كنار اسطوره و ساير بزرگان يوونتوس ماند تا اين تيم را به سطح اول فوتبال ايتاليا برگردانند. اتفاقي كه افتاد و ستاره‌هاي تيم با هدايت دشان اجازه ندادند خفت بانوي پير بيشتر از يك سال طول بكشد. او در آن فصل ٢٥بار با پيراهن سياه‌وسفيد به ميدان رفت. بعد از آن هم با اينكه پيشنهادات خوبي داشت، ماند تا يووه به روزهاي پرافتخارش برگردد و دوباره بشود آقاي سري ‌آ. ماركيزيو يكي از اركان ٧ قهرماني پياپي يوونتوس در سري ‌آ به حساب مي‌آمد. كسي كه گفته مي‌شد بعد از كيليني كاپيتان دوم يوونتوس در فصل جاري خواهد بود، اما انگار كه به گوشش رسانده باشند در اين فصل حتي كمتر از قبل بازي به او مي‌رسد، ديگر نتوانست بيش از اين بي‌مهريِ يوونتوسي‌ها را كه اين روزها چشم‌شان به ستاره جديد روشن شده تحمل كند. شاهزاده تصميم گرفت بعد از ٢٥ سال تورين را ترك كند.

در خبرها آمده ماركيزيو به صورت توافقي از يوونتوس جدا شده. اما همه مي‌دانند اين توافق يك اجبار بوده؛ اجبار براي بازيكني كه تمام عمرش را براي يك باشگاه خرج كرده و حالا فهميده ديگر كسي دوستش ندارد. بي‌رحمي فوتبال حرفه‌اي اينجاست كه مي‌زند توي ذوق آدم. حال بايد ببينيم بازيكني كه از ٧ سالگي يك لباس را بر تن كرده بوده، آيا مي‌تواند خودش را راضي كند كه لباس تيم‌هاي رقيب را بپوشد يا تصميم ديگري خواهد گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد