hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سقف کمک خیران در طرح آجر به آجر سمنان ۳۰ میلیارد تومان اعلام شد

سقف کمک خیران در طرح آجر به آجر سمنان ۳۰ میلیارد تومان اعلام شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان گفت: سقف ۳۰ میلیارد تومان کمک در طرح آجر به آجر با هدف مشارکت مردم و خیران در تجهیز و نوسازی مدارس در نظر گرفته شده است.
سعید هژبری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان  که در استانداری برگزار شد ضمن بیان اینکه طرح تحولی آجر به آجر به‌منظور ساماندهی کمک‌های خرد خیران برای مدرسه سازی اجرا می‌شود.، تاکید کرد: هدف این طرح افزایش مشارکت عمومی در تجهیز و ساخت و نوسازی مدارس است.
وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹، اعتبارات ردیف تکمیل فضای مشارکتی خیران را تا سه برابر افزایش داده که نشان‌دهنده توجه جدی دولت به تأمین اعتبار برای احداث و تکمیل فضاهای آموزشی دارد.‌
مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان همچنین گفت: در اجرای طرح آجر به آجر به هر میزان که توسط خیران استان در امر مدرسه سازی مشارکت سود، دولت نیز سه برابر آن را اختصاص خواهد داد.
هژبری گفت: با توجه به طرح آجر به آجر سقف ۳۰ میلیارد تومان کمک برای استان در نظر گرفته شد که برای تحقق اهداف مهم این امر، مسئولان استان این عدد را تا ۵۰ میلیارد تومان افزایش دادند که تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن توسط خیران تأمین شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد