hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 80درصد ادارات، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله گذاری را رعایت می کنند

80درصد ادارات، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله گذاری را رعایت می کنند

فرماندار مشهد در نشست رسانه ای ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل استانداری برگزار گردید، گفت؛ بر اساس آخرین گزارشات ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد۸۰ درصد ادارات مشهد، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله گذاری را رعایت می کنند.

مشهد مقدس رویداد امروز- سید محمدرضا هاشمی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون ۹۷ درصد از مسافران قطار شهری مشهد پروتکل استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد؛ در حوزه اتوبوسرانی نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد قابل قبولی اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به نظارت‌های مستمر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مراکز پرخطر شهرستان مشهد ادامه داد:  نظارت بر هزار و ۵۰۰ مسجد، ۵۷ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان، جایگاههای پمب بنزین و گاز، خبازی‌ها و فعالیت کارکنان و کارمندان ادارات و سایر مراکز شغلی به طور جد دنبال می‌شود.

فرماندار شهرستان مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی‌های انجام شده نشان داده است که بیش از ۸۸ درصد از نانوایی‌ها در شهرستان مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند. 

هاشمی افزود: از ۱۰هزار و  ۴۰۰ بازدید انجام شده از نانوایی‌های مشهد، ۱۹۰ مورد از آنها که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند تذکر گرفته‌ و تعدادی هم تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از ادارات و موسسات در مشهد مانند شرکتهای آب و فاضلاب، بهزیستی، اداره کار و... پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی اجرا می‌کنند اما برخی از نهادها که اسامی آنها محفوظ است به خاطر رعایت نکردن پروتکل هایی مانند استفاده از ماسک توسط کارکنانشان و هم‌چنین ارباب رجوع تذکر گرفته‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد