hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاهیان دانشگاه سمنان با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌شود

از پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاهیان دانشگاه سمنان با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌شود

در جلسه کمیته دانشگاهی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام شد ، از پایان‌نامه و پژوهش‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و اساتید فعال در این حوزه حمایت می‌شود  .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در دومین جلسه کمیته دانشگاهی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مصوب شد از 40 پایان نامه ، رساله دکتری و پژوهش دانشگاهی با موضوع دفاع مقدس از سوی معاونت‌های پژوهش و فناوری و آموزشی دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس حمایت شود .
این حمایت‌ها شامل حمایت‌های مالی و معنوی و چاپ و انتشار پایان‌نامه‌های برگزیده است .
اعطای گرنت پژوهشی برای اساتید فعال در این حوزه نیز در دست بررسی است که در صورت تصویب به پژوهش‌های اساتید با موضوع دفاع مقدس این گرنت اعطا می‌شود .
همچنین برگزاری دوره دانش‌افزایی یا هم اندیشی اساتید با موضوع پذیرش قطعنامه 598 توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، گرامیداشت عملیات افتخار آفرین "مرصاد" با تبیین موضوع نفاق و دعوت از عضو تواب گروهک منافقین توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده دانشگاه سمنان برای هفته دفاع مقدس امسال است .
بررسی نقش شهدای شهرستان سمنان به ویژه شهید "حاج محمود اخلاقی" در عملیات مرصاد توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی، برگزاری مسابقات لیگ ورزشی با نام شهدای دانشگاه سمنان ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون بسیج اساتید دانشگاه و پایگاه بسیج شهید باهنر دانشگاه و تکریم مقام علمی و مدیریتی سردار شهید حاج حسن شاطری با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و بنیاد ملی نخبگان استان از دیگر برنامه های اعلامی در این جلسه برای هفته دفاع مقدس بود .
همچنین در این جلسه اعلام شد برنامه‌های دیگری برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه سمنان پیش بینی شده که تا پایان سال در دانشگاه برگزار می‌شود.
اکران فیلم‌های فاخر در حوزه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه، هر سی روز با یک شهید با هدف معرفی شهدا و سبک زندگی آنان، تکمیل و بهره برداری از پنج پروژه عمرانی دانشگاه سمنان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در خصوص دفاع مقدس و دستاوردهای آن  و ... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به این مناسبت تا پایان سال در دانشگاه سمنان است .
یادآور می شود ؛ دومین جلسه کمیته دانشگاهی کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان با هدف جمع بندی نهایی نقطه نظرات اعضای کارگروه و بررسی نحوه اجرای مصوبات در سالن بزرگمهر دانشگاه سمنان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد