hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هماهنگی خوبی بین رسانه ها و مسوولین در استان وجود دارد

هماهنگی خوبی بین رسانه ها و مسوولین در استان وجود دارد

جلسه شورای اطلاع رسانی دولت با هیات رییسه شورای اطلاع رسانی استانها در مشهد مقدس با حضور علی ربیعی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت و معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد.

مشهد مقدس رویداد امروزدر این جلسه حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید موسوی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی حضور داشتند.

در حاشیه این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از سال گذشته شورای اطلاع رسانی در کشور و استانها تشکیل شده است، که در استان شاهد هماهنگی رسانه ای خوبی در موضوعات مختلف استان به ویژه در موضوع مقابله با بیماری کرونا بودیم.

دکتر مروارید افزود: به منظور هماهنگی بیشتر شورای اطلاع رسانی دولت با استانها تاکنون دو وبینار برگزار شده است، دو هفته گذشته با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روز گذشته با حضور سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، این وبینار برگزار شد.

آسیب شناسی شورای اطلاع رسانی استانها، پیگیری تحقق بند چ ماده 37 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه  کشور، انجام تبلیغات معطوف به گروههای مخاطب، ملموس نمودن فعالیتهای عمرانی در زندگی مردم، پاسخگویی مناسب به سوالات و ... از مهمترین مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد