hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس| اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در فارس

فارس| اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در فارس

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: میزان اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری و امور زیر بنایی در استان فارس اختصاص می‌یابد.

محمد مخبر در جریان سفر به شیراز و عقد تفاهم‌نامه در استانداری فارس با بیان اینکه فارس استانی معمولی از نظر فرهنگی، اجتماعی و یا اقتصادی نیست، اظهار داشت: استان فارس مهم و استراتژیک است و با مساحت ۱۲۲ هزار کیلومترمربع از کشورهایی چون بلغارستان، کوبا، اردن، کره شمالی، اتریش بزرگ‌تر است و در صورت اجرایی شدن این طرح‌ها در این دو حوزه در طول سه سال آینده ۲۰ درصد اعتبار دیگر برای تکمیل طرح‌ها به فارس اختصاص می‌دهیم. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: ۲۰ میلیارد دلار از تولید ناخالص ملی سالانه کشور به استان فارس اختصاص‌یافته که این میزان از تولید ناخالص ۸۸ کشور از جمله گرجستان، افغانستان، ایسلند بیشتر است که باید گفت استان فارس مانند یک کشور است و نمی‌توان توانمندی‌های آن را نادیده گرفت. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه ۹۶ درصد مردم از بهداشت اولیه برخوردار هستند، گفت: جمهوری اسلامی دارای بی‌نظیرترین امکانات است و با اینکه امروزه دشمنان با یک جنگ روانی عجیبی روبرو هستیم که در حال تلاش برای نشان دادن بضاعت اندک نظام هستند ولی امنیت جمهوری اسلامی ایران هیچ جا دیده نمی‌شود.

رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه بحث اشتغال از جدی‌ترین چالش‌های جامعه امروز ما است، گفت: ما باید به سمتی پیش برویم که بیشترین حجم اشتغال در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد