hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان مهدیشهر

بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان مهدیشهر

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای ۶۲ پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ شش میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال اطلاع داد.

حسین حافظی گفت: پروژه های به انجام رسیده در قالب اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث، روشنایی معابر و هوشمندسازی شبکه به اجرا در آمده است.

وی با عنوان این که در راستای این پروژه ها، توسعه حدود چهار هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف برای تامین برق متقاضیان جدید اجرا شده بیان داشت: بهره برداری از دو ایستگاه هوایی توزیع برق، از جمله اقدامات صورت پذیرفته به شمار می رود.

وی با اظهار این که عملیات احداث یک هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی با بهره گیری از کابل خودنگهدار به منظور زیباسازی مبلمان شهری و روستایی و ایمن سازی شبکه به جهت عدم برخورد شاخه های درختان و پیشگیری از اتصالی های احتمالی به انجام رسیده اضافه کرد: برای پایداری شبکه ها و تداوم خدمات دهی به مشترکان، بیش از سه هزار متر شبکه توزیع برق در برخی نقاط سطح شهرستان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

حافظی همچنین اهم برنامه های در دست اقدام مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر را بدین قرار عنوان کرد: تبدیل ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی حد فاصل میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت، بهسازی و تبدیل دو هزار متر شبکه سیمی فشار ضعیف روستای فولادمحله به کابل خودنگهدار و اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت و تعویض پایه های فرسوده منطقه رسم رودبار از روستای گردکلاه تا گوشوارک که این پروژه ها تا خاتمه شهریورماه اجرایی خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد