hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سمنان رتبه اول کشور را در تامین زیرساخت اینترنت دارد

سمنان رتبه اول کشور را در تامین زیرساخت اینترنت دارد

مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن اشاره به کسب رتبه‌های مخابرات منطقه سمنان در ضریب نفوذ تلفن ثابت، ضریب نفوذ تلفن همراه و ضریب نفوذ خانوار ADSL در کشور، یکی از اقدامات مهم مخابرات سمنان را پروژه تانوما یا FTTH(فناوری فیبرنوری به منزل) عنوان کرد و افزود با ارائه اینترنت باند پهن با کیفیتی پایدار و سرعت بالا به همراه سرویس‌های ارزش افزوده و تولید محتوا، شاهد تحول چشمگیری در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواهیم بود.
مجید دارائی در دیدار با عباس گلرو نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح عملکرد و ارائه شاخص‌های مهم مخابرات منطقه سمنان، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، شهر هوشمند، خانه هوشمند و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت، شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد.
وی ضمن اشاره به عرضه شدن اینترنت پرسرعت نسل سوم و نسل چهارم همراه اول در شهرها و روستاهای سمنان، مهدیشهر و سرخه، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم مخابرات منطقه سمنان، خدمات‌دهی بهتر به مشترکین استان در دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول در شهرها و روستاهای استان است.
در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه دارائی و مجموعه مخابرات منطقه قدردانی کرد.
گلرو با اشاره بر ضرورت توسعه شبکه پوشش مخابراتی و آنتن‌دهی در تمام مناطق حوزه انتخابیه بویژه مناطق کوهستانی در شمال و دشت‌های کویر در جنوب، اهمیت ارتباطات را در شرایط اضطراری و بحران مورد تأکید قرار داد.
وی با بیان اینکه دسترسی مخابراتی در یک نقطه دور می‌تواند گاهی در یک حادثه عامل نجات جان یک انسان شود، آمادگی خود را جهت پیگیری و حمایت از تکمیل و توسعه پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتخابیه اعلام کرد.
شایان ذکر است در این دیدار معاون مدیر و مدیر تجاری مخابرات منطقه سمنان و مدیر مخابرات شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد