hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تصویب لایحه دوفوریتی تهاتر با بنیاد تعاون ناجا

تصویب لایحه دوفوریتی تهاتر با بنیاد تعاون ناجا

شهردار مشهد گفت: به شدت نیازمند تهاتر پروژه های تعاون ناجا هستیم ضمن اینکه این پروژه به عنوان وزنه اصلی در پروژه بافت پیرامونی حرم تلقی می شود.

مشهد مقدس رویداد امروز-محمدرضا کلائی در خصوص ضرورت قید دو فوریتی در خصوص تهاتر پروژه های نرگس رضوی ۳ و ۵ و نرگس رضوی ۴ و ۶ متعلق به تعاون ناجا با هتل آپارتمان آرمان و الباقی به صورت اعطای امتیاز و نقدی اظهار کرد: حدود یک سال و نیم در موضوع بافت پیرامونی حرم به دنبال رفع عوارض پیرامون محدوده حرم هستیم که بر اساس آن باید دو گود به مساحت 51 هزار متر مربع از ناجا خریداری شود.

وی افزود: در این موضوع سرعت تصمیم گیری اهمیت زیادی دارد زیرا این مسیر با جدیت طی شده است؛ در گام اول نیاز بود که نیروی انتظامی موضوع را پیگیری کند و گردش کاری صورت گیرد که انجام شد و نکته دوم وضعیت بانک قوامین است.

شهردار مشهد بیان کرد: در نهایت این موارد در سران قوا مطرح شد و توسط سران دولت و معاون اول ریس جمهور پیگیری شد و مجددا به استان ارجاع داده شد که نیازمند یکسری هماهنگی در درون استان بود که خوشبختانه با همت همه مسئولان مخصوصا ریاست شورا، این مصوبه اخذ شد.

کلائی خاطرنشان کرد: ما به شدت وابسته جمع بندی موضوع هستیم ضمن اینکه این پروژه به عنوان وزنه اصلی در پروژه بافت پیرامونی حرم تلقی می شود. همچنین با توجه به عزم جدی مدیریت شهری در اتمام پروژه بافت پیرامونی اطراف حرم در زمان مقرر، به قید فوریت و ضرورت با این لایحه موافقت شود.

گفتنی است؛ شهرداری مشهد اجازه یافت مطابق مفاد توافق نامه نسبت به انعقاد قرارداد تملک پروژه‌های نرگس رضوی ۳ و ۵ و نرگس رضوی ۴ و ۶ متعلق به بنیاد تعاون ناجا در قبال واگذاری هتل آپارتمان آرمان و الباقی به صورت اعطای امتیاز و نقدی، پس از تایید کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها، برنامه و بودجه و اقتصادی شورای اسلامی شهراقدام کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد