hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > زاهدان‌ دارای بالاترین میزان ابتلاست

زاهدان‌ دارای بالاترین میزان ابتلاست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت حداقل چهار هفته دیگر روند شیوع بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت.
سیدمحمد هاشمی شهری اظهار داشت: در حال حاضر 311 بیمار مشکوک  و مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا  در استان سیستان و بلوچستان  به 8 هزار و 158 نفر رسیده است. در حال حاضر شهر زاهدان  با وضعیت قرمز و دارای بالاترین میزان ابتلا و  یکی از کانون‌های مهم بحران در استان سیستان وبلوچستان است.
وی ادامه داد: شهرهای زابل، ایرانشهر و چابهار نیز در وضعیت قرمز و سایر شهرها نیز در وضعیت هشدار قرار دارد. وضعیت بحرانی استان پس از عید فطر و با آغاز سفرها و رفت و آمدها شروع شد.
هاشمی شهری گفت:  تمامی تخت‌های بخش‌های بحران و مراقبت‌های ویژه کرونا در بیمارستان‌های  استان در حال تکمیل شدن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد:  از ابتدای بحران کرونا تاکنون کارنامه خوبی داشتیم. به  صورت روزانه پیگیر موارد ستاد بحران کرونا دانشگاه هستم. با توجه به معضل کمبود آب در شهر زاهدان در دو هفته گذشته و گرمای هوا مشکلات بسیار زیادی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) داشتیم.
وی افزود: در بیمارستان‌ها اولویت اول ما و همکاران جان بیماران است و انتظار داریم همکاران پزشک در درمان بیماران با یکدیگر مشورت داشته باشند.
هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه همه ما ملزم به رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت هستیم، اظهار داشت: در خوشبینانه‌ترین حالت حداقل چهار هفته دیگر این روند بیماری در استان ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: لازم است از زحمات همه همکاران در کنترل بحران کرونا که انصافاً جان خود را پای کار گذاشتند صمیمانه تقدیر کنیم. از حضور داوطلبانه همکاران پرستار، پزشک در بخش کرونا استقبال می‌کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد