hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > توضیحات عضو شورای مرکزی جمنا از آخرین وضعیت این جبهه

توضیحات عضو شورای مرکزی جمنا از آخرین وضعیت این جبهه

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های جبهه مردمی را تشریح کرد. به گزارش تسنیم، مهدی چمران با بیان این که جلسات جبهه مردمی به‌طور منظم در حال برگزاری است، تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی، در حال بررسی چگونگی ورود به انتخابات مجلس هستند و ما در این زمینه تلاش داریم نظر نیروها و گروه‌های انقلابی را لحاظ کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچنین گفت: کمیته‌های مختلفی در جبهه مردمی فعال هستند که همه آن ها به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی‌شده جلسات خود را برگزار می‌کنند. چمران ادامه داد: جبهه مردمی ارتباط خود را با آقای رئیسی یا آقای قالیباف قطع نکرده است و هر زمان که لازم و صلاح باشد، می‌توانیم از نظرات آن ها برای پیشبرد برنامه‌های جبهه مردمی استفاده کنیم. ما در انتخابات گذشته موفقیت‌های بزرگی داشتیم که متحد کردن نیروهای انقلابی ازجمله آن ها بود.
وی با بیان این که  هیچ اختلافی در جبهه مردمی و نیروهای این جبهه وجود ندارد،افزود: طبیعی است که دوستان ما همه یک نظر و نگاه درباره آینده نداشته باشند اما مهم این است که نیروهای انقلابی برای رسیدن به یک نظر واحد درحال تلاش هستند.
میرسلیم: به جمنا تذکر دادیم
همچنین مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی طی مصاحبه با خبرآنلاین برفعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب تأکید کرد: ما به آن ها تذکر دادیم روشی که در جمنا به کار گرفته می شود روشی نیست که مناسب تشکل های سیاسی باشد. اگر تجربیاتی را که ما در حزب داشتیم، استفاده می کردند با نواقص کمتری مواجه می شدند که امیدواریم این اصلاحات را در آینده در دستور کار خود قرار بدهند.
حبیبی: اگر منظور از نو اصولگرایی تغییر در روش اصولگرایان است، این موضوع قابل پذیرش است
محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هم در گفت و گویی دیگر درباره موضوع نواصولگرایی گفت: قالیباف تاکنون هیچ تعریفی درباره نو اصولگرایی ارائه نکرده است تا این موضوع قابل بحث و بررسی باشد. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که قالیباف خود باید به سوالات درباره نو اصولگرایی پاسخ دهد،افزود: اگر منظور از نو اصولگرایی تغییر در مبانی این جریان است، با صراحت می گویم بنیان‌های اصولگرایی هیچ گاه تغییرنمی یابد. وی با بیان این که در هیچ محفلی بحث نواصولگرایی مطرح نشده است، ادامه داد: اگر منظور از نو اصولگرایی تغییر در روش اصولگرایان است، این موضوع قابل پذیرش است، چراکه روش‌ها دایم در حال تغییر هستند اما نو اصولگرایی درباره مبانی را کاملا رد می کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد