hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اعتراض آرام باشگاه سایپا به داوری دیدار با سپاهان

اعتراض آرام باشگاه سایپا به داوری دیدار با سپاهان

باشگاه سایپا با انتشار مطلبی، نسبت به عملکرد داور دیدار با سپاهان انتقاد کرد.
در مطلب منتشر شده آمده است:
«تیم فوتبال سایپا که با تحلیل کارشناسان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر از اشتباهات داوری صدمه فراوان دید این‌بار در بازی با تیم پرمهره سپاهان، 10 دقیقه مجبور به بازی 10 نفره شد.
تیم فوتبال سایپا که لقب جوانترین و کم‌هزینه‌ترین تیم جام نوزدهم را یدک می‌کشد، در هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر تیمی صف‌آرایی کرد که از بازیکنان باتجربه و نامی زیادی در زمین و نیمکت خود بهره می‌برد.
جوانانی که توسط سرمربی جوان و وفادار نارنجی‌های تهرانی به کار گرفته شدند تا سایپا پیشرو در مسیر استعدادیابی و استعدادپروری گام بردارد. جوانی و گمنامی که موجب شده تا مسابقات این تیم، محلی برای کسب تجربه داوران جوان انتخابی فدراسیون فوتبال نیز باشد.
داور روز گذشته دیدار حساس سایپا و سپاهان در دقیقه 85 کارت زرد اول فرشاد هاشمی را به او داد و تنها بعد از سه دقیقه و خطای دوم هاشمی، او را با کارت زرد دوم و قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد تا شاگردان صادقی دقایق پایانی مسابقه را با یک یار کمتر در برابر تیم پر مهره سپاهان سپری کنند.
دقایقی که با احتساب 6 دقیقه وقت اضافه گرفته شده توسط داور می توانست نارنجی پوشان را از کسب امتیاز ارزشمند داخل خانه دور نماید.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد