hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش 160 درصدی شهرک‌سازی در نواحی صنعتی خراسان رضوی

افزایش 160 درصدی شهرک‌سازی در نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افزایش 160 درصدی شهرک‌سازی در نواحی صنعتی استان خراسان رضوی خبر داد.

مشهد مقدس رویداد امروز-"مسعود مهدی زاده مقدم" در بازدید از توسعه ناحیه صنعتی میان جلگه، اظهار کرد: مطابق با برنامه ریزی هایی که انجام شد مقیاس شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی طی سه سال گذشته 160 درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر تجهیز و تکمیل پروژهای عمرانی و ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی، افزود: در سال 98 برای تجهیز زیرساخت ها و شهرک سازی 347 میلیارد ریال هزینه شده که نسبت به سال 97، 28 درصد رشد داشته است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در راستای رشد و توسعه صنعتی اقتصادی و حمایت از صنعتگران و کارآفرینان انجام شده، ادامه داد: در سال گذشته 66 پروژه عمرانی با اعتبار347 ميليارد ريال اجرا شد و امسال حدود 500 میلیارد ریال پروژه در دست اجرا است تا با تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شرایط و بسترسازی لازم برای تولید فراهم باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بیان کرد: اجرا و تکمیل پروژه های آب، برق، گاز ، مخابرات،تصفیه خانه و راه و ابنیه و نیز ساخت 301 واحد کارگاهی برای صنایع خرد و کوچک از جمله آنها است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت های خاص سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ظرفیت های اقتصادی استان، تمایل سرمایه گذاری جهت فعالیت از سوی کارآفرینان بسیار زیاد بوده و با اجرا و تکمیل زیرساخت ها و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرایط را برای شروع کسب و کار آنها فراهم کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد