hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی واجدین شرایط شهرستان گناباد از گازطبیعی بهره مند خواهند شد

تمامی واجدین شرایط شهرستان گناباد از گازطبیعی بهره مند خواهند شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با تکمیل و بهره برداری طرح های برنامه ریزی شده یا در حال اجرا 100 درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان گناباد از نعمت الهی گاز بهره مند می شوند.

 

مشهد مقدس رویداد امروز-حسن افتخاری صبح امروزدر دیدار با محمد صفایی دلویی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان در مجلس یازدهم اظهار داشت: 74 روستای این حوزه انتخابیه با جمعیت 15491 خانوار واجدشرایط بهره مندی از نعمت الهی گاز شناخته شده که تاکنون 62 روستا به شبکه گاز کشور متصل شده و 12 روستای  دیگر هم درمرحله اجرا یا برنامه ریزی گازرسانی قرار دارد.

وی افزود: در بخش شهری نیز شش شهر با گسترده جمعیتی 21107 خانوار به صورت 100 درصدی از گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب که از مجموع روستاهای واجد شرایط حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، 51 روستا در گناباد و 23 روستا سهم شهرستان بجستان است ادامه داد: هم اکنون گازرسانی به روستاهای استاد، برجوک، رضوسفلی، کلاته شمس و نجم آباد در محور استاد نجم آباد و همچنین روستاهای چاه نمک، رحمت/کلاته خان و گیسور در محور گناباد و خواف در مرحله اجرا قرار دارد.

افتخاری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال "جهش تولید" تصریح کرد: 269 واحد صنعتی و تولیدی در گناباد وجود دارد که تاکنون 111 واحدگازدار شده و 149 واحد دیگر نیز در حال اجرا یا طرحی و پیمان سپاری است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه بر لزوم تعامل و همکاری مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد و افزود: هدف شرکت گاز توسعه شبکه های گازرسانی در اقصی نقاط استان مطابق با قوانین و مقررات ابلاغی است و در این مسیر از حمایت و کمک تمام مسئولان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استقبال می کنیم.

در ادامه این نشست؛ محمد صفایی دلویی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت های جهادی شرکت گاز استان اظهار کرد: از اقدامات شرکت گاز در راستای تسریع در بهره مندی حداکثری مردم از نعمت الهی گاز به صورت کامل حمایت می کنیم.

وی افزود: تقاضای ما تسریع و تکمیل به موقع پروژه ها مطابق زمان بندی و در سایه تعامل و همکاری  برای حل مشکلات پیش رو است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد