hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > آمفی تئاتر دانشگاه سمنان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می شود

آمفی تئاتر دانشگاه سمنان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می شود

کمیته دانشگاهی کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان در دانشگاه سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، در این جلسه که با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد ، نامگذاری آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه سمنان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویب رسید .
این آمفی تئاتر که یکی از طرحهای عمرانی بزرگ دانشگاه سمنان به شمار می رود و در سایت اصلی این دانشگاه در حال ساخت است ، تا کنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طرح آن در کنار طرح بزرگترین معماران دنیا ، از جمله زاها حدید ، نورمن فاستر استیون هال و گروه BIG به عنوان پربازدید  کننده ترین طرحهای فرهنگی دنیا در سال 2012 قرار گرفته است .
 دكتر مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان و رئیس کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، در این جلسه با اشاره به رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک کشور بر تقویت ارتباط جوانان با ارزش های دفاع مقدس تاكيد کرد .
تشکیل کمیته دانشگاهی با هدف گردآوری خاطرات و مستندات شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان از دیگر مصوبات کمیته دانشگاهی کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان در دانشگاه سمنان بود .
همچنین، معرفی کتاب، برگزاری مسابقه و درج کتب صوتی به صورت روزانه با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی از دیگر مصوبات این جلسه اعلام شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد