hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی شهرهای حوزه انتخابیه سبزوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قراردارند

تمامی شهرهای حوزه انتخابیه سبزوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قراردارند

نمایندگان شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت گاز استان خراسان رضوی با مدیرعامل و تنی چند از مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

مشهد مقدس رویداد ایران --حسن افتخاری در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی و موانع و مشکلات موجود در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر تمام شهرهای این حوزه انتخابیه شامل ۱۱ شهر به صورت 100درصد تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار داشته و در بخش روستایی نیز تاکنون ۲۴۸ روستا معادل ۸۵ درصد جمعیت از نعمت گاز استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود:  با تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا تعداد روستاهای گازدار این منطقه به ۳۰۱ روستا با ضریب نفوذ 95 درصد افزایش خواهد یافت.

افتخاری اضافه کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی این منطقه در دست اقدام می باشد. همچنین 22جایگاه (سی ان جی )نیز در این منطقه فعال است و محدودیتی هم برای افزايش تعداد جایگاهها وجود ندارد.

در ادامه این نشست، آقایان علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی از شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی موفق و بدون حاشیه  استان نام بردند و بر تلاش، همکاری و تعامل در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت رسانی به عموم مردم تاکید کردند.

نمایندگان شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های انجام شده شرکت گاز خراسان رضوی، آمادگی خود را برای همراهی با شرکت گاز استان و شرکت ملی گاز ایران برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده و توسعه گازرسانی اعلام نمودند.

ارائه آخرین گزارش عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی در بخش روستایی، صنعتی و تولیدی توسط مدیر مهندسی و اجرای طرحها، رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان و رئیس اداره گاز ناحیه سبزوار بخش دیگری از این نشست چند ساعته را تشکیل داد.

شایان ذکر است؛ علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی به ترتیب از اعضای دو کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد