hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگشت 35 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان سمنان

بازگشت 35 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از بازگشت 35 واحد راکد و تعطیل شده به چرخه تولید در استان سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل در اولین جلسه شورای هم خانواده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اعلام این خبر گفت: از سال گذشته تا کنون 35 واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف شده بودند ، احیا و به عرصه تولید برگشتند که تعداد 5 واحد مربوط به سه ماهه سال جاری می باشد.

وی با اشاره به سیاست های سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت های اصلی سازمان بر چهار محور تاکید بر ساخت داخل و جهش تولید ، اجرای طرح های نیمه تمام ، افزایش صادرات و مدیریت واردات و تنظیم بازار می باشد که اعضای شورای هم خانواده باید بر اجرای این سیاست ها هم فکری و همکاری کنند.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه چالش های بسیاری در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان وجود دارد اظهار داشت: در تمامی بخش ها باید آسیب شناسی انجام شود و در جهت پیگیری امور و رفع چالش ها و موانع موجود راه کارهای موثر ارائه شود.

علی تشنه دل ادامه داد: هم صدایی ، هم افزایی و هم فکری در بین دستگاه های هم خانواده یک ضرورت است و باید هماهنگی در انجام امور مرتبط بیش از گذشته شکل بگیرد و تصمیمات هماهنگ اتخاذ شود.

اولین جلسه شورای هم خانواده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با حضور سرپرست سازمان صمت ، رئیس اتاق بازرگانی استان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ، مدیرکل اداره غله ، رئیس نظام مهندسی معدن ، رئیس اتاق اصناف ، رئیس اتاق تعاون ، رئیس سازمان زمین شناسی ، رئیس انجمن مدیران صنایع و مدیران بانکهای توسعه صادرات و صنعت و معدن و معاونین سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد.

در این جلسه هریک از اعضا به ارائه گزارش عملکرد از دستگاه خود پرداختند و در زمینه های تعامل در حوزه صنعت ، معدن و تجارت تبادل نظر شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد