hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تهیه و توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی از محل موقوفات و کمک خیرین خراسان رضوی

تهیه و توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی از محل موقوفات و کمک خیرین خراسان رضوی

مشهد مقدس رویداد امروز-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مراسم توزیع 2 هزار بسته مواد غذایی ویژه جامعه معلولین مشهد گفت: همزمان با دهه کرامت، در پنجمین مرحله از تهیه و توزیع بسته های معیشتی با عنوان بسته های کریمانه، 5 هزار بسته مواد غذایی به ارزش ده میلیارد ریال از محل موقوفات و خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده افزود: 2 هزاربسته معیشتی در مشهد از محل موقوفه موقوفه حاج محمد ابراهیم توسلی تهرانی و کمک خیرین به ارزش 4میلیارد و 800 میلیون ریال با مشارکت اداره بهزیستی مشهد بین مددجویان آنها توزیع شد.

وی تاکید کرد: طبق تاکید نماینده ولی فقیه در استان این رزمایش تا زمانی که سلامت در جامعه مستقر شود ادامه دارد و ما در کنار هم استانی هایمان خدمتگزاری می کنیم.

احمدزاده گفت: ادارات اوقاف ناحیه یک و ناحیه دو مشهد تدارک این رزمایش را به عهده داشتند.

در ادامه محسن مروی، رئیس اداره بهزیستی مشهد اعلام کرد: 156 فعالیت تعریف شده در بهزیستی وجود دارد در حالت خوشبینانه دولت تنها 30 درصد نیازها را می تواند تامین کند و مابقی آنها توسط کمک های مردمی و ... تامین می شود.

وی این اقدام خیرخواهانه اداره اوقاف و متولیان موقوفات را یکی از کارهای بسیار مثبت در ایام کرونا برشمرد و افزود: بزرگترین اقلیت جمعیتی در مشهد معلولین و اعضای جامعه بهزیستی هستند و اولویت نیاز معلولین مسکن، اشتغال و معیشتشان است.

 موقوفه حاج ابراهیم توسلی تهرانی در سال 1342 وقف شده است که شامل املاک تجاری در مشهد و تهران می باشد که بنا به نیت واقف درآمد آن صرف معلولین، جزامیان و مسلولین می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد