hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > صادرات 14 هزارتن کالای مرتبط با دام و طیور به 11کشور دنیا

صادرات 14 هزارتن کالای مرتبط با دام و طیور به 11کشور دنیا

مشهد مقدس رویداد امروز- رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از صادرات دام و طیور و فرآورده های خام دامی به 11 کشور جهان از مبداء استان خبر داد.

حامد طاهریان با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 14 هزار تن انواع کالاهای مرتبط با این بخش با ارزش دلاری 11 میلیون دلار به سایر کشورها صادر شده است.

وی مقصد صادرات استان را کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ذکر کرد و افزود: این میزان کالا با 815 فقره گواهی بین المللی صادره از سوی دامپزشکی استان صادر شده است.

طاهریان دقت در بررسی محموله های صادراتی و وارداتی را از جمله مواردی دانست که نقش مستقیمی در سلامت جامعه و اقتصاد کشور دارد و یادآور شد: پذیرش محموله های صادراتی مرتبط با دام و طیور جمهوری اسلامی در دیگر کشورها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و این مهم در زمینه محموله های وارداتی نیز صادق است و تا محموله ای دارای گواهی معتبر دامپزشکی از کشور مبدا نباشد، اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت و بر این اساس کلیه محموله ها در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت آنلاین ثبت می گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد