hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تامین نقدینگی پروژه های عمرانی

توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تامین نقدینگی پروژه های عمرانی

مشهد مقدس رویداد امروز-معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از افزایش همکاری های مالی شهرداری مشهد و بانک شهر به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز پروژه های عمرانی سطح شهر و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

رضا خواجه نائینی با اعلام این خبر، گفت: در جلسه ای که با حضور مدیران عالی بانک شهر و شهرداری مشهد برگزار شد بر ادامه روند تعامل و همکاری سازنده این دو مجموعه بزرگ تاکید و حمایت از پروژه های عمرانی و خدماتی که توسط مدیریت شهری در حال ارائه به شهروندان و زائران مشهد است، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استمهال بازپرداخت اقساط پروژه های قطار شهری و خرید ناوگان اتوبوسرانی، ارائه تسهیلات ویژه پیمانکاران پروژه های بزرگ شهری به صورت LC و تسهیلات جهت طرح های حمایتی سازمان بازآفرینی، سامانه عمومی دوچرخه و موتوربرقی از جمله توافقات و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه است.

خواجه نائینی در پایان ضمن تقدیر از حسن تعامل بانک شهر با مجموعه مدیریت شهری مشهد، ابراز امیدواری کرد؛ با ادامه همکاری ها در زمینه تامین نقدینگی و اعتبارات مورد نیاز با بانک ها و رشد میزان درآمدهای نقدی و تهاتری، شهرداری مشهد بتواند تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را در عرصه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بی وقفه ادامه دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد