hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > انعقاد تفاهم‌نامه دو هتل در قم با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی

انعقاد تفاهم‌نامه دو هتل در قم با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از انعقاد تفاهم‌نامه دو هتل در قم با سرمایه‌گذاری بیش از 600 میلیارد تومانی خبر داد.                                    
به گزارش رویداد ایران_قم،محمدرضا معرفت در آیین امضا قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قم با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، با اشاره به امضای دو تفاهم نامه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبراعظم با بنیاد تعاون ارتش و یک شرکت بین‌المللی اظهار کرد: پروژه سرمایه‌گذاری ارتش احداث یک مجتمع تجاری اقامتی در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۹۰۰ متر در بلوک ne31 بلوار پیامبراعظم که در ۱۰ طبقه و با ۴۱ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.
  وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط بنیاد تعاون ارتش این پروژه به سرعت اجرایی خواهد شد. در این قرارداد ۳۱ درصد سهم شهرداری و ۶۹ درصد سهم سرمایه گذار است.
  قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با تاکید بر اینکه قرارداد پروژه سرمایه‌گذاری با شرکت بین‌المللی نیز شامل احداث مجتمع تجاری و اقامتی است گفت: شهرداری در مجتمع تجاری ۶۹ درصد سهم دارد و سرمایه‌گذار هم ۳۱ درصد از تجاری و بخش اقامتی را در اختیار خواهد داشت.
  وی گفت: این پروژه در ۱۶ طبقه و با ۵۰ هزار مترمربع زیربنا احداث خواهد شد؛ آورده شهرداری در دو پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و آورده سرمایه‌گذاران حدود ۴۵۰ میلیارد تومان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد