hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رسانه های قم طراز انقلاب باشند

رسانه های قم طراز انقلاب باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: رسانه‌های کشور به‌ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم به‌عنوان مهد انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌های قم گفت: رسانه‌های کشور به‌ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم به‌عنوان مهد انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند. 

به گزارش رویداد ایران_قم، سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها سبب رشد رسانه‌های استان می‌شود.

وی افزود: از همه مجموعه و افرادی که در برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و از همه خبرنگاران و فعالان رسانه استان که در این جشنواره شرکت کردند تقدیر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم عمل انقلابی رسانه‌های قم گفت: جشنواره ابوذر به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای کمک می‌کند.


حسینی کاشانی بیان کرد: از زحمات همه عزیزان تشکر می‌کنیم به‌ویژه بسیج رسانه و همه مجموعه‌های رسانه‌ای استان قم که حضور پررنگی در این مراسم داشتند و این مشارکت جدی شما حقیقتاً قابل قدردانی است.

وی ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت عنوان کرد: این موضوع  قابل‌توجه است که رسانه‌های استان‌ها شوق‌وذوق در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌های قم ادامه داد: رسانه‌های کشور به‌ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم به‌عنوان مهد انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

حسینی کاشانی با اشاره به ثمرات برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی کارهای رسانه‌های استان قم و همان رسانه‌هایی خواهند شد که بتوانند آثار درخشانی از خود نشان بدهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد