hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کتاب «جهاد نظام دفاعی در قرآن» رونمایی شد

کتاب «جهاد نظام دفاعی در قرآن» رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب «جهاد نظام دفاعی در قرآن» نوشته حجت‌الاسلام احمد نظری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود آئین رونمایی از کتاب «جهاد نظام دفاعی در قرآن» نوشته حجت‌الاسلام احمد نظری، نویسنده بومی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه با حضورحجت الاسلام عباس امینی،امام جمعه شاهرودو جمعی از مسئولان این شهرستان در شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
حجت‌الاسلام احمد نظری، نویسنده کتاب «جهاد نظام دفاعی در قرآن» گفت: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان اسلام برای اسلام هراسی، پدیده‌های طالبان، داعش و سایر گروهک‌های تکفیری که چهره‌ای خشن و جنگ‌طلب برای مسلمانان تبلیغ کردند این کتاب به رشته تحریر درآمد.
وی با تأکید بر اینکه جنگ موجب آسیب‌های بسیاری در جامعه می‌شود بیان داشت: در این کتاب به ‌ پرسش‌های روز جوانان درباره چگونگی و چرایی جهاد و دفاع از مظلوم در سراسر عالم با توجه به آیات و روایات اسلامی پاسخ‌داده‌شده است.
وی افزود: برای تدوین و تحریر این کتاب بیش از پنج سال تحقیق و پژوهش انجام‌شده است.
در ادامه سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به این مطلب که برگزاری آئین رونمایی از کتاب‌های نویسندگان بومی در اولویت کاری این اداره است خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب آشنایی مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان با نویسندگان بومی و آثار این قشر می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد