hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دلالان با ایجاد قیمت های کاذب به آشفتگی بازار مسکن دامن می زنند

دلالان با ایجاد قیمت های کاذب به آشفتگی بازار مسکن دامن می زنند

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان گفت: دلیل دیگر، فعالیت دلالان و واسطه هاست که با ایجاد قیمت های کاذب به این آشفتگی دامن می زنند
"محسن شهریاری" درباره میزان افزایش قیمت مسکن و همچنین اجاره بهاء در کرمان اظهار کرد: قیمت مسکن و اجاره نسبت به اسفند ماه ۹۸ در مناطق مختلف شهر کرمان بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است .
وی درباره وضعیت خرید و فروش مسکن در سال جاری بیان کرد: امسال با توجه به افزایش قیمت شاهد رکود نسبی هستیم و نوسانات بازار باعث شده خریدارن و فروشندگان نسبت به انجام معاملات تردید داشته و در انتظار ثبات بازار هستند.
شهریاری تصریح کرد: دلیل اصلی رکود بازار مسکن، افزایش بی رویه قیمت هاست که باعث شده خریداران و مستاجرین توانایی خرید و اجاره را از دست بدهند.
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان با اشاره به اینکه دلیل دیگر، فعالیت دلالان و واسطه هاست که با ایجاد قیمت های کاذب به این آشفتگی دامن می زنند اظهار کرد: یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت ها سایت های تبلیغات مجازی است که بدون هیچ گونه تخصصی نسبت به درج آگهی مسکن با قیمت های غیر واقعی اقدام نموده و باعث افزایش بی رویه قیمت ها می شوند و متاسفانه کسی در این زمینه اقدامی نمی کند.
وی با تاکید بر اینکه باید در این رابطه چاره ای اندیشیده شود و دولت باید کاری انجام بدهد کرمان گفت: متاسفانه شهرداری کرمان نیز با افزایش شگفت انگیز قیمت پروانه ساختمانی، پارکینگ و عوارض در رکود بازار مسکن نقش به سزایی داشته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد