hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اولین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان درسال ۱۳۹۹

اولین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان درسال ۱۳۹۹

اولین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان درسالجاری به ریاست سید عباس دانایی فرماندار مرکز استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترصابریان مدیریت محترم حوزه علمیه خواهران استان/ دکتر گلرو نماینده محترم مردم شریف شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان واقع در میدان پدران آسمانی برگزار شد.
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار مرکز استان سمنان در ابتدا با گرامیداشت ۷ تیر ماه روز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار وفادار انقلاب و امام در سال ۱۳۶۰ بیان داشت این روز جهت ارج نهادن به مقام والای قضاوت و تکریم مقام شامخ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی اولین مسئول دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران به روز قوه قضاییه نامگذاری شده است.
دانایی با تبریک میلاد ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا و میلاد حضرت معصومه و گرامیداشت دهه کرامت ،از ورود خادمان حرم رضوی با عنوان زیر سایه خورشید از روز شنبه ۷ تیر به استان خبر داد.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران در بخش های مختلف بیان داشت تحقق شعار سال نیازمند تلاشهای مجدانه در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد است.
فرماندار سمنان با اشاره به ۵۳۹ واحد فعال تولیدی در مرکز استان بیان داشت در سال گذشته ۳۶ واحد بصورت ویژه در بخش های مختلف ارتقا ظرفیت یافته اند.
دانایی بااشاره به شناسایی ۸۸ واحد راکد در سال ۹۸ ، از فعال شدن ۹ واحد تا پایان سال گذشته خبر داد و افزود در سال جاری ۶ واحد تولیدی در بخش های صنعت ،کشاورزی و میراث فرهنگی در دستور کار است که با به بهره برداری رسیدن آنان تا در سال جاری نقش های تاثیر گذاری در توسعه شهرستان خواهد داشت.
فرماندار سمنان با اشاره به اینکه عدم هدایت عالمانه نقدینگی در کشور موجب التهاب در بخش های مختلف خواهد شد افزود بازار سرمایه محل مناسبی برای سرمایه گذاری وجذب نقدینگی میتواند باشد ایشان در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۲ پروژه سفرهای اول و دوم ریاست محترم جمهور به شهرستان سمنان اختصاص یافته بیان داشت از این میزان ۸۵ میلیارد تومان تخصیص و ابلاغ شده است که با تکمیل آن شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهیم بود.
در ادامه جناب آقای دکتر گلرو نماینده محترم مردم شریف شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نظارت و قانون را از وظایف نمایندگان مجلس عنوان و با توجه به وحدت و همگرایی فی مابین نمایندگان بر لزوم استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های خوب شهرستان سمنان در جهت تحقق شعار سال تاکید نمود.
وی با تاکید بر توجه ویژه به مسئله آموزش و فرهنگ در جامعه از سوی دستگاههای متولی بیان داشت راهبردهای فرهنگی در جامعه می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است که باید این مسئله به عنوان مهمترین دغدغه مدیران شهری باشد.
گلرو کار جناحی را کاری بیهوده عنوان و بر عدم سیاسی کاری در فضای اداری تاکید نمود.
در پایان مدیران دستگاه های مربوطه در خصوص کنترل ویروس کووید ۱۹ در شهرستان/ وضیعت آموزشی شهرستان سمنان و خصوص وضیعت آب شرب شهرستان واعمال مدیریت مصرف آب گزارشی ارائه نمودند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد