hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| پروژه‌های ناتمام به بخش خصوصی واگذار شود

سمنان| پروژه‌های ناتمام به بخش خصوصی واگذار شود

استاندار سمنان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: مقاومت در فرهنگ ملی و دینی ما مفهومی شناخته‌شده است و امروز بیش از هرزمانی نیازمند مقاومت، همدلی و تلاش برای صیانت از ارزش‌های کشور هستیم.

سید شهاب‌الدین چاوشی اظهار داشت: ملت ما در زمان دفاع مقدس ایمان، عزت و غیرتش را به نمایش گذاشت و نشان داد که با همدلی، همراهی و توکل می‌توان پیروز شد. باید تلاش کنیم و وقت بگذاریم تا راهکارها و ایده‌های خلاقانه پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دشمن در صدد است تا با ایجاد بستر نارضایتی‌های صنفی و قومی و ایجاد یاس و نا‌امیدی در جامعه موج‌سواری کند و مسئولان و مردم را مغلوب سازد.

چاوشی گفت: مدیران باید حوصله و ظرفیتشان را بالا ببرند و در بین اهالی رسانه و اجتماعات مردمی حضور یابند و شنونده و پاسخگوی نقدها و ابهامات موجود در جامعه باشند و عدم پاسخگویی، فرافکنی و بی‌تفاوت بودن به مسائل هیچ کمکی به ما نمی‌کند. مردم از به هم خوردن نظم سیاسی و اجتماعی جامعه ناراحت هستند و این روزها می‌بینیم که علیرغم تعداد زیاد فراخوان‌های ضدانقلاب، مردم اعتنایی نمی‌کنند هرچند این به این معنی نیست که رضایت کامل در بین آحاد ملت وجود دارد، اما این ملت نشان داده که هوشمند است و در دام جریانی با آن کارنامه سیاه تاریخی نمی‌افتد. مردم از به هم ریختن نظم سیاسی و شورشگران گریزانند و باید از این ظرفیت در راستای بهبود اوضاع و خدمت بیشتر و بهتر به مردم استفاده کرد. استاندار سمنان گفت: ایجاد شکاف و از بین بردن اعتماد بین مردم و مسئولین از ایده‌های دشمن است که نمونه آن را در مسئله حقوق‌ نجومی شاهد بودیم در هر جامعه‌ای معدود انسان‌هایی وجود دارند که متخلف هستند اما تعمیم این موضوع به‌کل مسئولان اشتباهی بزرگ بود که برخی از داخل‌ها هم از روی ناآگاهی با دشمن هم‌صدایی کردند. چاوشی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و همه ابعاد و ارکانش نسخه شفابخش اقتصاد ملی ماست، گفت: با آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های عادی نمی‌توان در شرایط اضطراری کار کرد پس باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود. برای موفقیت مردم باید همدل و همراه دولت باشند و باید پروژه‌های نیمه‌تمام که عموما از گذشته به ارث رسیده است را به بخش خصوصی واگذار کرد و تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شود تا کشور با کمک مردم آباد شود. او اظهار داشت: در سال جاری دولت ۶۵۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال اختصاص داده است که رقم قابل‌توجهی است و می‌تواند تحولات اساسی و مبنایی در این زمینه ایجاد نماید و از مدیران می‌خواهم با تلاش شبانه‌روزی سهم خود را از این بودجه طلب و عملیاتی نمایند. چاوشی گفت: باید به شکل مستمر گزارش‌هایی تهیه شود و هر دو هفته یک‌بار روند جذب بودجه و اجرایی شدن طرح‌ها به مردن و رسانه‌ها گزارش داده شود و در مقابل بمباران تبلیغاتی دشمن باید به مردم گفت که چه اقدامات خوبی انجام‌شده است. استاندار سمنان اذعان داشت: گردشگری یکی از پتانسیل‌های بسیار مهم استان است که باید موردتوجه خاص و ویژه قرار گیرد و ادامه داد: در این حوزه ۴۲ دستگاه دولتی درگیر موضوعات این بخش هستند که باید با ایجاد هماهنگی لازم از موازی کاری و پراکنده‌کاری جلوگیری کرد و از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا نسبت به تدوین برنامه جامع گردشگری استان اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد