hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای شهر، در مسیر حمایت از مراکز فرهنگی و هنری

شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای شهر، در مسیر حمایت از مراکز فرهنگی و هنری

مشهد مقدس رویداد امروزمعاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر، طرحی کارشناسی شده و نتیجه همدلی و همکاری این اداره کل، شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.

محمدرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بعد از کرونا و به نمایندگی از ایشان در جلسه بررسی این طرح در کمیسیون فرهنگی شورا شرکت کردم، و طرح پس از بررسی کارشناسی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه در جلسه علنی شورا نیز طرح حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به تصویب رسید، امیدواریم این طرح که نتیجه تعامل این اداره کل، شهرداری و شورای شهر بود، بتواند مشکلات و ضرر اصحاب فرهنگ و هنر در ایام شیوع بیماری کرونا را جبران کند.

محمدی در پایان گفت: از شورای شهر و شهرداری که در کنار اصحاب فرهنگ و هنر هستند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این همراهی و همدلی در سایر مسائل فرهنگی نیز منجر به طرحهای تاثیرگذار شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد