hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > ماسک زدن در جلسات اداری و بانک ها، اجباری می‌شود

ماسک زدن در جلسات اداری و بانک ها، اجباری می‌شود

فرماندار اردستان گفت: زدن ماسک در تمام جلسات اداری، بانک‌ها و همچنین برخی اصناف که مراجعات زیادی دارند، اجباری می شود.

فرماندار اردستان گفت: زدن ماسک در تمام جلسات اداری، بانک‌ها و همچنین برخی اصناف که مراجعات زیادی دارند، اجباری می شود.

حمیدرضا تأملی، امروز (سه‌شنبه-۱۰ تیر ماه) در کارگروه احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیماری کووید۱۹ در شهرستان اردستان، زدن ماسک از امروز در تمام جلسات ادارات، بانک‌ها و همچنین برخی اصناف که مراجعات زیادی دارند، اجباری می شود.
وی با بیان اینکه ماسک زدن باید در کشور در زمینه مدیریت ویروس کرونا به یک فرهنگ عمومی شود، افزود: در این راستا باید در سطح شهر تبلیغات محیطی دوباره آغاز شود و در این زمینه اصحاب رسانه بیشتر تبلیغ کنند.
به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه امروز همه مسئولان و متولیان صنعت گردشگری باید شعار اردستان ۱۴۰۴ را به عنوان سومین مقصد گردشگری استان اصفهان بپذیرند، افزود: اگر همه در مسیر تحقق این شعار اعتقاد داشته باشند این اتفاق با همه کمبودهایی که وجود دارد برطرف خواهد شد.
تأملی با بیان اینکه امروز در هر قسمت از شهرستان اردستان برای رسیدن به هدف ۱۴۰۴ باید نگاه افراد تغییر کند، گفت: هنگامی که نگاه گردشگری در بین مسئولان تغییر کند و موضوع گردشگری در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد آنگاه این شهرستان به عنوان هدف و مقصد گردشگری شناخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه گردشگری مفهوم توسعه پایدار را می‌تواند در شهرستان اردستان محقق کند، گفت: نباید نگاه منطقه‌ای به گردشگری داشت و بر اساس ظرفیت‌های گردشگری هر شهر باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود. متأسفانه اکنون رویکرد ما به گردشگری از نظر مدیریتی و برنامه‌ریزی قدیمی است و نتوانستیم در پدیده پویای گردشگری که هر روز آن با روز دیگرش متفاوت است، هماهنگی ایجاد کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد