hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها >  تمام ۴۱ کارگر آذرآب تبرئه شدند

 تمام ۴۱ کارگر آذرآب تبرئه شدند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تمام ۴۱ کارگر آذرآب تبرئه شدند از نگاه حمایتی دستگاه قضا از بخش کارگری و تولید خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از تبرئه تمام کارگران آذرآب در دستگاه قضا در استان خبر داد و اظهار داشت: یکی از تاکیدات رئیس دستگاه قضایی حمایت از بخش تولید و کارگران بوده که در این مدت نیز این موضوع با جدیت در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفته و همان طور که در بازدید از کارخانجات در هفته‌های اخیر اعلام کردیم دادگستری حامی مطالبات قانونی و به حق کارگران است.
 
حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی افزود: پرونده مربوط به کارگران آذرآب بنا به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و با تلاشی که در دادگستری کل استان مرکزی در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پرونده کارگران آذرآب درمرجع بدوی محکومیت تعلیقی داشتند که این پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت که در این مرحله با رافت اسلامی و نگاه حمایتی از کارگران بررسی شد.
 
رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: پس از بررسی انجام شده، نهایت رافت و رحمت اسلامی در پرونده صورت گرفت که در نهایت اقدام به تبرئه تمامی کارگران شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد