hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی است

اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی است

شهردار کرمان گفت: اجرای هتل بام کرمان در حال طی روند تایید طرح در سازمان میراث فرهنگی است و با تایید طرح روال اجرایی این هتل آغاز می‌شود.

سیدمهران عالم‌زاده، با اشاره به آخرین وضعیت هتل بام کرمان اظهار داشت: در حال حاضر کارهای محوطه‌سازی هتل بام کرمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اجرای خود هتل نیز در حال طی روند تایید طرح را در سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور است افزود: با تایید این طرح ادامه روال اجرایی این هتل آغاز 

شهردار کرمان با اشاره به اینکه مسیر گردشگری کرمان از میدان توحید، مجموعه بازار و میدان مشتاق کرمان آغاز شده و به آتشکده و چند بنای تاریخی این محدوده وصل می‌شود افزود: این مسیر در ادامه به قلعه دختر، قلعه اردشیر و مجموعه پارک گردشگری که قرار است در جوار گنبد جبلیه ساخته شود می‌رسد و در نهایت به مسیر زیارتی و مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی ختم می‌شود.

وی با اشاره به مسیرهای سلامتی و پیاده‌راه‌های سلامتی در شهر کرمان گفت: بلوار 22 بهمن، بلوار جمهوری و حاشیه بزرگراه شمالی از جمله مسیرهای طراحی شده برای اجرای پیاده‌راه و مسیرهای سلامتی در شهر کرمان هستند که برخی از آنها اجرا شده و برخی نیز در حال اجرا است.

عالم‌زاده با اشاره به اجرای طرح دوچرخه‌سواری در خیابان سپه کرمان گفت: قسمتی از خیابان که به این امر اختصاص داده شده که محل توقف خودرو بوده و عموما خلاف هم بوده و عرضی از مسیر تردد خودرو گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه این مسیر دوچرخه سواری، مسیر متصل کننده مناطق شهری کرمان به هم است افزود: این مسیر باید ادامه پیدا کند و پس از رسیدن به خیابان احمدی به پارک مطهری برسد.

شهردار کرمان با بیان اینکه در حوزه ترافیکی عموما نوع نگاهی ما ماشین محور است و انتظار داریم ماشین هر جا، هر تعدادی و با هر سرعتی که خواست برود گفت: نگاهمان را باید تغییر دهیم و افراد پیاده و دوچرخه‌سواران در اولویت باشند تا فرهنگ استفاده از دوچرخه و پیاده در بین مردم رواج پیدا کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد