hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شیری: بدون مربی در آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم

شیری: بدون مربی در آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: به تنهایی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و منتظر تصمیم شورای فنی برای انتخاب مربی هستم.
بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: من به تنهایی و بدون مربی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و منتظر هستم که شورای فنی درباره اردو‌ها و انتخاب مربی ام تصمیم بگیرد.
شیری گفت: فدراسیون دو و میدانی هزینه‌های تغذیه و محل اقامتم را می‌دهد و از این لحاظ مشکلی ندارم.
او درباره اینکه تعویق المپیک به نفع یا ضرر دو و میدانی کاران است، گفت: به نظرم تعویق المپیک برای ما ورزشکاران نه خوب و نه بد است، چرا که در آن زمان تمرینات خوبی داشتیم و ۶۵ درصد به ورودی این رقابت‌ها نزدیک بودیم. همچنین این موضوع می‌تواند به نفع ما باشد چرا که فرصت برای برگزاری تمرینات بیشتر را پیدا کردیم و رکورد‌های بهتری می‌توانیم به ثبت برسانیم. معتقدم ما نباید حضور بی هدف در المپیک داشته باشیم و باید با برنامه ریزی در این رویداد شرکت کنیم.

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست 

پرتابگر کشورمان درباره اینکه امیدی به کسب سهمیه المپیک دارد یا خیر، بیان کرد: این موضوع بستگی به پشتیبانی مسئولان دارد و اگر حمایت‌ها خوب باشد صددرصد می‌توانم سهمیه المپیک را بدست آورم. به نظرم رسیدن به حد نصاب المپیک دور از دسترس نیست، چون بهترین رکوردم ۶۲ متر است که فقط ۳ متر با ورودی فاصله دارم.
شیری درباره شرکت در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: شاید در این مسابقات شرکت کنم، اما هنوز هیچ چیزمعلوم نیست و در روز‌های آینده در این باره تصمیم می‌گیرم.


رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی باید پول بیاورد 

او درباره فاکتور‌های رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: به هر حال مسائل مالی در دو و میدانی مهم است و رئیس جدید فدراسیون باید با خودش پول و حامی مالی بیاورد تا بتواند از ورزشکاران حمایت بیشتری کند.
پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیت مبهم ریاست فدراسیون دو و میدانی و اداره این فدراسیون با سرپرست گفت: به نظرم سرپرست دو و میدانی کار سختی دارد، چون برنامه ریزی اش برای فدراسیون کامل نیست و این موضوع به ضرر ورزشکاران است.
او درباره پرداخت حقوق مربی بلاروسی اش تصریح کرد: به هر حال ۱۵ روز از دستمزد مربی بلاروسی را ندادیم، اما فکر نمی‌کنم او شکایت کند.

هزینه اردوی بلاروس میلیاردی نشد 

شیری درباره اینکه اردوی بلاروس حاشیه‌هایی داشت و هزینه‌های زیادی برای این اردو شد، گفت: به هر حال با مسئولان صحبت کردیم که تا المپیک توکیو اردوی ما در بلاروس باشد و تمرینات خود را تا تیرماه ۹۹ در این کشور پیگیری کنیم، اما شیوع ویروس کرونا برنامه مان را به هم ریخت و ۳ ماه در بلاروس تمرین کردیم. علاوه بر این هزینه اردویمان میلیاردی نشد که برخی از رسانه‌ها جار و جنجال زیادی به راه انداختند.
او افزود: به نظرم اگر شرایط فراهم شود و ما ورزشکاران تا المپیک اردوی برون مرزی داشته باشیم خیلی بهتر است، اما اینکه یکی، ۲ ماه تمرین کنیم و به کشور بازگردیم درست نیست. علاوه بر این در کنار تمرین کردن باید مسابقه بدهیم تا محک جدی بخوریم وگرنه فایده‌ای ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد