hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| مدرک کارشناسی ارشد شهردار کرج باطل است

البرز| مدرک کارشناسی ارشد شهردار کرج باطل است

رئیس شورای شهر کرج با اعلام اینکه مدرک کارشناسی ارشد شهردار منتخب کرج باطل‌شده است گفت: پایان‌نامه آقای احمدی‌نژاد کپی یک طرح تحقیقاتی است که به سفارش شورای شهر و شهرداری کرج توسط دانشگاه خوارزمی انجام‌شده و به امانت در اختیار شهرداری قرار داشته است.

محمد نبیونی اظهار کرد: بر اساس مستنداتی که سازمان مربوطه و کمیسیونی که در ارتباط با موضوع مدرک تحصیلی آقای احمدی‌نژاد به ما اعلام کرده؛ مدرک ایشان باطل‌شده است.

نبیونی افزود: پایان‌نامه کارشناسی ارشد آقای احمدی‌نژاد کپی یک طرح تحقیقاتی است که برای شهرداری انجام و هزینه‌های آن نیز پرداخت‌شده و به‌عنوان امانت در اختیار شهرداری قرار داشته تا در اجرای پروژه‌ها بهره‌برداری شود نه بهره‌برداری شخصی و نوشتن پایان‌نامه آن‌هم بدون ذکر منبع است.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: طرح تحقیقاتی مذکور به سفارش شهرداری کرج و شورای اسلامی این کلان‌شهر به دانشگاه خوارزمی سفارش داده‌شده و توسط پنج نفر از اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان دانشگاه خوارزمی انجام و نتیجه در اختیار شورا و شهرداری قرارگرفته و بابت انجام آن‌هم مبلغ ۷۲ میلیون تومان به دانشگاه خوارزمی پرداخت‌شده و آقای احمدی‌نژاد هیچ نقشی در انجام و فرآیند تحقیق این پروژه نداشته است. این طرح تحقیقاتی خردادماه امسال به پایان رسیده است.

این مسئول در خصوص وضعیت شهردار کرج با به وجود آمدن این موضوع نیز گفت: تعیین تکلیف این موضوع بر عهده وزارت کشور است؛ وزارت کشور هنوز چیزی به ما اعلام نکرده و منتظریم که بررسی‌های خود را انجام دهد و یا با ابلاغ حکم و یا رد صلاحیت به ما نتیجه را اعلام کند.

او اعلام کرد: شورای شهر به مباحث حقوقی این موضوع ورود نمی‌کند و این موضوع در حوزه دادستانی و دادگاه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد