hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| الزام مهدهای کودک استان به داشتن بیمه‌نامه حوادث و مسئولیت

زنجان| الزام مهدهای کودک استان به داشتن بیمه‌نامه حوادث و مسئولیت

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: تعداد ۱۶۵ باب مهدکودک شهری و روستایی، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان فعالیت می‌کنند. سلمان حسینی افزود: انعقاد قرارداد بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای ارائه خدمت به کودکان در مواقع بروز حوادث احتمالی از تعهدات و ضروریات فعالیت مهدهای کودک است.

او با بیان اینکه دوره آموزشی بیمه، قانون کار و حسابداری که با حضور صاحب‌امتیاز مهدهای کودک استان زنجان برگزار شد، ادامه داد: در خصوص مسئولیت مدنی مدیران و مربیان مهدکودک، تعهدات بیمه‌گر برای فوت و نقص عضو هر کودک در هر حادثه مطابق با دیه تعیین‌شده از سوی قوه قضائیه و در ماه‌های عادی و حرام مورد تأکید است. حسینی با بیان اینکه مبلغ دیه برای ماه‌های عادی و حرام در قرارداد بیمه لحاظ می‌شود، اظهار کرد: کلیه کارکنان مهدهای کودک تحت پوشش بیمه مسئولیت کارفرما قرارگرفته و کودکان بیمه‌شده هر مهدکودک حداقل باید با ظرفیت درج‌شده در پروانه فعالیت مهدکودک مطابقت داشته باشد. معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به نگهداری و استفاده از خدمات آموزشی تعداد ۵ هزار و ۸۴۴ نفر کودک در مهدهای کودک یادآور شد: در خصوص جبران خسارات احتمالی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه نظیر آتش‌سوزی، انفجار، زلزله و غیره،ساختمان مهدکودک نیز در قابل حوادث بیمه می‌شود.

حسینی تصریح کرد: تمامی مهدهای کودک ملزم به داشتن بیمه‌نامه حوادث و مسئولیت هستند و طبق روال سال‌های گذشته کلیه مدیران مهدهای کودک با در نظر گرفتن صرفه و صلاح کودکان، والدین نسبت به بیمه حوادث و مسئولیت مهدهای کودک اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد