hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیوع کرونا در استان البرز سرعت گرفت/ برخی به پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت شده‌اند

شیوع کرونا در استان البرز سرعت گرفت/ برخی به پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت شده‌اند

استاندار البرز با بیان اینکه البرز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از بحران شیوع کرونا دور می‌شود، گفت: روند شیوع کرونا در البرز سرعت گرفته است.
عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد،  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این نشست روسای کمیته‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده ارائه دادند، اظهارداشت: مصوب شد با توجه به روند صعودی شیوع کرونا، از 15 تیر ماه، زدن ماسک در تمام محل‌های تجمع الزامی شود و مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را برای ماسک ارزان دارند.
وی با اشاره به اینکه در البرز نیز روند شیوع کرونا سرعت گرفته و تعداد بیماران جوان نیز افزایش یافته است، افزود: با همراهی مردم می‌توان در البرز شرایط را همچنان به گونه ای مدیریت کرد که در وضعیت قرمز و بحران قرار نگیریم.
استاندار البرز با بیان اینکه طبق تاکید رئیس جمهور  محل تجمع، محل خطر شیوع کرونا است، بیان کرد: بر این اساس از مردم درخواست داریم که با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را در مقابله با شیوع این ویروس منحوس یاری کنند.
شهبازی عنوان کرد: طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، هرشهرستانی که به وضعیت قرمز می‌رسد ستاد استانی می‌تواند برای محدودیت یک هفته‌ای به وزیران بهداشت و کشور پیشنهاد بدهد تا در نهایت با تصویب رئیس جمهور به مرحله اجرا گذاشته شود.
وی با اشاره به اینکه موجران با توجه به شرایط موجود نسبت به همراهی بیشتر با مستاجران اقدام کند، تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا، از فردا اضافه اجاره‌بها نسبت به سال قبل نباید در تهران بیشتر از 25  درصد، در کلان شهرها بیشتر از 20 و در بقیه شهرها بیشتر از 15 درصد باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد