hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| فضای کشور مردانه اداره می‌شود

زنجان| فضای کشور مردانه اداره می‌شود

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بانوان در سیستم‌های اداری در کنار کارهای بزرگی که انجام می‌دهند قدرت تصمیم‌گیری ندارند و نیازمند تمرین و ممارست برای کسب قدرت تصمیم‌گیری هستند. 

فاطمه کرباسی با یادآوری اینکه این زنان هستند که مادران نسل‌های آینده را تربیت می‌کنند، گفت: متأسفانه تربیت دختران در خانواده به‌گونه‌ای است که تنها اطاعت محض داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرزندان دختر در خانواده‌ها حمایت پذیر تربیت می‌شوند، گفت: متأسفانه زنان برای سیستم توسعه‌ای تربیت نمی‌شوند. کرباسی خاطرنشان کرد: فضای کشور ما هم همانند کل دنیا مردانه اداره می‌شود، ازاین‌رو بانوانی که وارد سیستم‌های اداری شده و در آن فعالیت می‌کنند، مردانه عمل می‌کنند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با طرح برخی از مشکلاتی که بانوان در چنین سیستم‌هایی با آن مواجه می‌شوند، افزود: با شعار دادن و جنگیدن نمی‌توان در برابر جامعه مردسالار دوام آورد و به‌یک‌باره هم نمی‌توان وضعیت مردسالانه را که بانوان خود علت ایجاد آن هستند را تغییر داد. او با یادآوری اینکه مردان حاصل تربیت زنان هستند، گفت: برای حضور در چنین سیستم‌هایی باید منابع قدرت مردانه را کسب کنیم. به گفته کرباسی، بانوان در سیستم‌های اداری در کنار کارهای بزرگی که انجام می‌دهند قدرت تصمیم‌گیری ندارند و نیازمند تمرین و ممارست به‌منظور کسب قدرت تصمیم‌گیری هستند. این مقام مسئول با اشاره به اینکه بانوان در چنین سیستم‌هایی باید دیدگاه حمایت پذیری را از ذهن خود خارج کنند، افزود: جامعه زنان یک رقیب سرسخت در برابر مردان هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد