hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سه برابر شدن بیماران کرونایی طی ۱۰ روز / برگزاری عروسی‌های مخفیانه خطرآفرین است

سه برابر شدن بیماران کرونایی طی ۱۰ روز / برگزاری عروسی‌های مخفیانه خطرآفرین است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از نتیجه مثبت آزمایش 29 نفر از افراد مشکوک به کرونا در زنجان خبرداد و گفت: زنجیره کروناویروس این روزها در استان زنجان سنگین‌تر شده و تعداد بیماران کرونایی استان طی ۱۰ روز گذشته به سه برابر افزایش یافته است.

محمد رضا صائینی امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به علت افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس در استان زنجان، اظهار داشت: همه باید خودشان را در برابر این بیماری با رعایت بهداشت‌فردی،  فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ایمن کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به رعایت فاصله گذای اجتماعی بعنوان مهمترین عامل پیشگیری و همچنین استفاده از ماسک ، گفت: باید در رفت آمدهای خانوادگی و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به نوعی تجدید نظر کنیم و تا حدودزیادی سبک زندگی خود را تغییر دهیم.

صائینی، با تاکید براینکه حساسیت مردم نسبت به بیماری کروناویروس کاهش یافته است، تصریح کرد: نتیجه بی‌توجهی و  رعایت نکردن فاصله اجتمای و استفاده نکردن از ماسک باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان شده است .

وی، با تاکید براینکه موارد زیادی از ابتلای افراد به دلیل حضور در مراسم عروسی، مجالس ترحیم دسته جمعی و خانوادگی در زنجان بوده است، گفت:  شاهد برگزاری عروسی‌های مخفیانه هستیم در حالی که این امر می‌تواند برای خانواده‌ها خطر آفرین باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خبر از نتیجه مثبت آزمایش 29 نفر از افراد مشکوک به کرونا در زنجان داد و گفت: زنجیره کروناویروس این روزها در استان زنجان سنگین‌تر شده و تعداد بیماران کرونایی استان زنجان طی ۱۰ روز گذشته سه برابر افزایش یافته است.

صائینی،  در پایان با اشاره به فوت 4 نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در روز گذشته افزود: در حال حاضر شاهد بالا رفتن آمار تعداد بیماران و فوتی ها در زنجان هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد