hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیرانوند: وقتی زمان برگزاری مسابقات گزینشی نامشخص است، اصراری به برگزاری اردوی ملی نداریم

بیرانوند: وقتی زمان برگزاری مسابقات گزینشی نامشخص است، اصراری به برگزاری اردوی ملی نداریم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نمی‌توانیم به برگزاری اردو اصرار داشته باشیم چون هنوز اعلام نشده مسابقات در چه زمانی برگزار می‌شود.
محسن بیرانوند در مورد برنامه‌های آتی فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: فعلا که چیزی معلوم نیست، نه تقویم جدید بیرون آمده و نه ما اجازه برگزاری تمرین و مسابقه داریم. ضمن اینکه ابتدا باید خودمان متوجه شویم که دو نفری که باید برای ما در المپیک توکیو وزنه بزنند، چه کسانی هستند.
وی ادامه داد: ما باید در یک گزینشی المپیک دیگر شرکت کنیم تا آن دو نفر نهایی مشخص شوند. گزینه اول هم مسابقات آسیایی است که قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود و در شرایط جدید باید دید این رقابت‌ها در کدام کشور و چه زمانی برگزار می‌شود. تا زمانی که این چیزها مشخص نباشد، همه بلاتکلیف هستیم. بچه‌ها در خانه‌شان تمرین می‌کنند و همه منتظر تاریخ مشخص برای ادامه مسابقات هستیم.
بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تن به تن نبودن تمرینات وزنه‌برداری، فدراسیون به دنبال مجوز برای برگزاری اردوی قرنطینه نیست؟، گفت: اگر اردو تشکیل دهیم، عوامل زیادی با تیم در ارتباط هستند، از مربی گرفته تا رستوران و... که آنها در رفت و آمد هستند. نمی‌توانیم به برگزاری اردو اصرار داشته باشیم چون هنوز اعلام نشده مسابقات در چه زمانی برگزار می‌شود. مثلا اگر قرار باشد در همان تایم قبلی در سال جدید مسابقه برگزار شود، چه دلیلی دارد از اکنون تیم را در اردو داشته باشیم؟ قطعا دو سه ماه زودتر از مسابقه، دیگر تکلیف مشخص خواهد شد و زمان برای برپایی اردو داریم. ضمن اینکه برگزاری اردو در این شرایط کرونا ریسک بالایی دارد.
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت تیم‌های پایه نیز تصریح کرد: در این شرایط اولویت ما مسابقات گزینشی المپیک است. برای ما سلامت بچه‌ها خیلی اهمیت دارد و نمی‌خواهیم خدای ناکرده آسیب ببینند. من خودم در چنین وضعیتی اجازه نمی‌دهم بچه‌ام در اردوی تیم ملی باشد، دیگران هم قطعا همین نظر را دارند.
بیرانوند در رابطه با وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیز گفت: قرار نیست فعلا سهراب مرادی سفر دوباره‌ای به آلمان داشته باشد، خیلی بهتر از قبل شده و تمریناتش را دنبال می‌کند. کیانوش رستمی هم درحال تمرین است و در کرمانشاه کارش را دنبال می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد