hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ابتلای روزانه ۴۰ نفر به کرونا در استان همدان

ابتلای روزانه ۴۰ نفر به کرونا در استان همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی چند روز اخیر تعداد بیماران کرونایی در استان همدان روزانه ۴۰ مورد افزایش پیدا می کند.
دکترمنوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان افزود: تعداد بیماران کرونایی در استان همدان طی چند روز اخیر از روزانه نزدیک به ۳۰ مورد ابتلای جدید به ۴۰ مورد رسید.
او از بستری شدن ۵۰ بیمار کرونایی با شریط وخیم در بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: اگر روند ابتلا به ویروس کرونا در استان همچنان رو به افزایش باشد به زودی استان همدان هم در وضعیت قرمز شیوع کرونا  قرار می‌گیرد.
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان همدان تاکنون موارد مبتلا به هزارو ۶۵۰ نفر رسیده است و هم اکنون  ۴۱۲ بیمار با تشخیص بالینی و مشکوک به کرونا، بستری شده اند.
کرمی اضافه کرد: در این شرایط ما نیاز به مشارکت مردم و رعایت موارد بهداشتی به خصوص زدن ماسک در ادارات و مکان‌های عمومی برای همه هروندان داریم.
او خواستار شستشوی مداوم دست‌ها و شرکت نکردن در مراسم عروسی و عزا‌ها شد و گفت: اردیبهشت ماه با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان به روزانه کمتر از ۱۰ مورد رسیده بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد