hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تمامی سینماهای استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کردند

تمامی سینماهای استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کردند

 معاون امور اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: سینماهای استان اصفهان کار خود را آغاز کردند و مشکلات بلیت‌فروشی رفع شده است

 معاون امور اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: سینماهای استان اصفهان کار خود را آغاز کردند و مشکلات بلیت‌فروشی رفع شده است.محمدعلی جعفری در گفتگو با تسنیم با اعلام بازگشایی کامل سینماهای استان اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته گذشته برخی از سینماهای شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کردند اما همچنان مشکلاتی در بلیت‌فروشی دیگر سینماها وجود داشت که امروز تمامی این موانع رفع شد و مشکلی از بابت بلیت‌فروشی وجود ندارد.
وی افزود: علاوه بر سامانه بلیت‌فروشی مربوط به سازمان سینمایی، حوزه هنری استان نیز سامانه‌ای را معرفی کرده که بلیت‌های مربوط به سینماهای حوزه هنری را به فروش می‌رساند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه قیمت بلیت‌ها مصوب سازمان امور سینمایی است، گفت: تمامی سینماهای کشور با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌هایشان دارای رتبه‌بندی خاصی هستند که بر اساس آن قیمت بلیت‌ها معین می‌شود. بلیت سینماهای مدرن که از ویژگی‌هایی نظیر پارکینگ برخوردار هستند به‌مبلغ 22 هزار و پانصد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. دیگر سینماهای ممتاز و درجه‌یک به‌ترتیب 16 هزار و هشتصد و 13 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
وی بیان کرد: این قیمت‌ها مربوط به روزهای آخر هفته هستند و در طول هفته شاهد کاهش قیمت خواهیم بود. همچنین به‌مانند گذشته بلیت روزهای سه‌شنبه همچنان نیم‌بها محسوب می‌شود.
جعفری ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برخی سینماها داشتند و همچنین لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در روزهای اول شاهد استقبال خوبی از سوی مردم نبودیم که البته پیش‌بینی نیز می‌شد اما امیدواریم با گذشت یک یا دو هفته از آغاز به کار سینماها، بار دیگر استقبال خوبی از سوی شهروندان و هنردوستان به‌عمل آید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد