hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > 3 روز هوای پایدار در انتظار اصفهان

3 روز هوای پایدار در انتظار اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی ۳ روز آینده است.
فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی ۳ روز آینده است، البته امروز بعد از ظهر ناپایداری‌های ضعیفی را روی استان داریم که باعث می‌شود در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید را داشته باشیم و در مناطق شرق، شمال و مرکز استان همراه با وزش باد نسبتاً شدید، شرایط برای گرد و خاک هم مهیا باشد.
رئیس اداره پیش‌بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها یکشنبه و دوشنبه شدت وزش باد کمتر می‌شود اما ممکن است مناطق شرق و شمال استان همچنان گرد و خاک را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان برای امروز ۳۷ درجه سانتیگراد و کمینه دما نیز ۲۱ درجه سانتیگراد است، گرمترین شهر استان نیز خور و بیابانک با ۳۹ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین شهر هم بویین میاندشت با ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
سیدان در توصیه‌ای به کشاورزان نیز مطرح کرد: برای امروز و فردا مقداری افت دما را داریم و کشاورزان می‌توانند تمهیدات لازم در جهت تنش دمایی را مدنظر داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد