hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > موزه استاد عبداالله هاشمی نسب عکاس پیشکسوت اصفهانی در حال ساخت است

موزه استاد عبداالله هاشمی نسب عکاس پیشکسوت اصفهانی در حال ساخت است

عبداالله هاشمی نسب با بیش از چهارمیلیون عکس از مفاخر عکاسی اصفهان به شمار می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،"سید عبدالله هاشمی نسب نمین"، پیشکسوت عکاسی اصفهان متولد آذرماه سال ۱۳۱۰ می‌باشدو از هفده سالگی فعالیت عکاسی خود را به طور جدی آغاز کرده است.او عکس هایش را که بیشتر آثار باستانی شهر‌های مختلف ایران است، در ۱۸ موضوع مختلف طبقه بندی کرده است.قاب عکس‌ها و دوربین‌های هاشمی نسب در جای جای خانه به چشم می‌خوردکه افراد زیادی از آن‌ها بازدید می‌کنند.

سید عبدالله هاشمی نسب نمین، پیشکسوت عکاسی اصفهان گفت: من تمام این سال‌ها با عشق عکاسی کرده ام، در این خاک به دنیا آمده و بزرگ شده ام و برای پیشرفت وطنم هرکاری ازدستم بربیاید انجام می‌دهم.  هنرمند برای اینکه هنرش را نشان دهد باید فداکاری کند.

او با اشاره  به نقشه ایران که در منزلش بود گفت: من این دلکش زمین را می‌پرستم/ من این روشن سما را دوست دارم/ اگر آلوده دامانید اگرپاک / من‌ای مردم شما را دوست دارم.

همسر هاشمی نسب گفت: همسرم با بیش از چهار میلیون عکس آنالوگ شماره گذاری شده در طبقات و کارتن‌های متعدد از مفاخر عکاسی اصفهان به شمار می‌اید. موزه‌ای به نام خود استاد اشاره به دستور دکتر نوروزی شهرداراصفهان، درحال ساخت و راه اندازی می‌باشد.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد