hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شاهد اتفاقات خوبی در ساماندهی مناطق کم بر خوردبا مدیریت شهرداری خواهیم بود

شاهد اتفاقات خوبی در ساماندهی مناطق کم بر خوردبا مدیریت شهرداری خواهیم بود

فرماندارمشهد با اشاره به این که شهادت می دهم مدیریت شهری مشهد، شهر را تبدیل به یک کارگاه سازندگی کرده است گفت: باتوجه به این موضوع شاهد اتفاقات خوبی در ساماندهی شهرک شهید بهشتی با مدیریت شهرداری خواهیم بود.

مشهد مقدس رویداد امروز-سید محمدرضا هاشمی در اولین نشست گفت و گوهای محله که با حضور شهردار، مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری شهرداری مشهد و جمعی از ساکنان شهرک بهشتی در زمین ورزشی این شهرک برگزار شد افزود: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث توجه به مناطق کم برخوردار شهر مشهد است که این موضوع جزو سیاست های دولت نیز هست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دفاتر تسهیل گری برای جلب مشارکت شهروندان جهت احیای بافت های ناکارآمد و فرسوده با مشارکت شهرداری مشهد در 32 محله از مشهد راه اندازی شده است که بیشتر این دفاتر از سوی مدیریت شهری مشهد فعال شده اند.

وی با بیان این که مشهد هشتمین شهرستانی است که توفیق خدمت در آن را دارم و همه شهرداران این شهرها پای کار بودند، اظهارکرد: انصافا شهرداری ای ندیدم که به این میزان پای کار باشد، برخی از شهرداران حتی شاید با خود استاندار نیز نشست نداشته باشند و بگویند ما مستقیم به وزارت کشور یا شورای شهر پاسخگو هستیم اما آقای کلائی یک فرد کاملا متواضع ،فعال و پای کار هستند و هرجا ورود پیدا کرده اند، کار و تلاش شده است.

فرماندار مشهد با اشاره به این که با همکاری شهرداری مشهد مشکلات مرتبط با شهرک شهید بهشتی و پردیس را به صورت خاص پیگیری خواهیم کرد ادامه داد: مطمئنم با مدیریت شهردار مشهدشاهد اتفاقات خوبی در این شهرک خواهیم بود و اگر ساکنان یک قدم در راستای ساماندهی این شهرک بردارند، شهرداری مشهد 10 قدم در این مسیر برخواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد