hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای خودکشی دختر و پسر اندیکایی چه بود؟

ماجرای خودکشی دختر و پسر اندیکایی چه بود؟

دختر و پسر جوان اندیکایی که خواهان ازدواج بودند، اما با مخالفت خانواده‌ها روبرو شدند و سرانجام خودکشی کردند.
دختر و پسر جوان اهل روستای دیم آب بخش آبژدان شهرستان اندیکا خواهان ازدواج بودند، و بر این اصرار داشتند که با مخالفت خانواده‌ها روبرو شدند اما موفق به جلب رضایت آن ها نشدند.
بهزاد پسر ۲۲ ساله و زینب دختر ۱۸ ساله پس از تصمیم به خودکشی و بستن دستان راست و چپ خود به یکدیگر، اقدام به رها کردن خود در رودخانه گدار کارون نمودند، ولی قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این ۲ جوان کرده بودند، اما تلاش‌های آنان به نتیجه نرسید.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری دادستان عمومی و انقلاب اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این اتفاق در روز دوشنبه رخ داد و مورد تایید است، اما جزئیات آن به صورت کامل مشخص نشده است و در حال پیگیری هستیم.
او افزود: یک نوشته از این دختر و پسر پیدا شده است که تیم‌های تحقیقاتی نیز در حال کار کردن بر روی آن هستند. احتمال قتل در این پرونده بسیار ضعیف است، اما در بین گزینه‌های ما قرار دارد و آن را نیز بررسی می‌کنیم. به دنبال سرنخ‌هایی هستیم تا این پرونده را به صورت شفاف به جمع بندی برسانیم.
جلالی رئیس دادگستری اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما نیز بیان داشت: پرونده ماجرای خودکشی این ۲ جوان در حال بررسی هست نتیجه آن اعلام می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد