hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > معاونت های دانشگاه سمنان به پنج معاونت رسید

معاونت های دانشگاه سمنان به پنج معاونت رسید


با شکل گیری معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اقتصادی ، تعداد معاونت های دانشگاه سمنان به پنج معاونت افزایش یافت .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ رئیس دانشگاه سمنان در جلسه معارفه سرپرست جدید این معاونت گفت : با بررسی های انجام شده مسئولان دانشگاه سمنان به این نتیجه رسیدند برای جبران نیازهای دانشگاه در زمینه طرح و برنامه ریزی ، امور اقتصادی ، ارتباط با جامعه ، در آمد زایی ، ریل گذاری برای توسعه دانشگاه و ... این معاونت را در دانشگاه سمنان ایجاد نمایند .
دکتر نصیری با بیان اینکه بسیاری از دانشگاههای دیگر کشور دارای چنین معاونتی هستند افزود : این معاونت با زمینه های فعالیتی که دارد ، باعث رشد و ارتقای بیش از پیش دانشگاه در همه عرصه ها از جمله علمی خواهد شد .
رئیس دانشگاه سمنان خواستار همکاری سایر بخش ها و معاونتهای دانشگاه با معاونت جدید شد و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی هایی که از سوی این معاونت انجام خواهد شد دانشگاه سمنان بیش از پیش در زمینه علمی توسعه یابد و نباید به رتبه حال حاضر دانشگاه در سطح ملی و بین المللی اکتفا کرد .
.دکتر نصیری همچنین در این جلسه بر برنامه ریزی از سوی این معاونت و سایر بخشهای دانشگاه برای کار آفرین شدن و باز شدن گره از مشکلات جامعه تاکید کرد .
دكتر فضلي، قائم مقام و مشاور اجرايي رئیس دانشگاه سمنان هم در این جلسه از چگونگی روند تشکیل و نامگذاری معاونت جدید گفت .
در این جلسه دکتر فرامرز هرمزی به عنوان نخستین سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اقتصادی دانشگاه سمنان معرفی شد .
دکتر هرمزی هم در این جلسه ، برنامه های کوتاه و بلند مدت خود را برای این معاونت اعلام کرد و گفت : یافتن منابع جدید اقتصادی ، استفاده از ظرفیت کمکهای خیران ، استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی و جذب دانشجویان خارجی از جمله برنامه های پیش بینی شده در راستای ارتقای علمی و منابع دانشگاه است .
هیات رئیسه و دیگر اعضای حاضر در جلسه هم دیدگاهها و نقطه نظرات خود را درباره فعالیت این معاونت بیان کردند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد